Om Jane

Hej, jeg hedder Jane Buntzen og er erhvervscoach, trivselskonsulent og Business Owner. Min mission er at hjælpe ledere, teams og medarbejdere med at skabe produktive arbejdsdage med mentalt overskud og arbejdsglæde.

Jeg er fascineret af, hvordan vi giver vores hjerne bedre arbejdsbetingelser for at løse opgaverne – samtidig med at vi skaber bedre vilkår for trivsel og arbejdsglæde. Det handler ikke om, at du skal løbe endnu hurtigere. Du skal ikke arbejde mere, men bedre. Det gør du ved at bruge din fantastiske hjerne klogt.

Oprindeligt er jeg uddannet cand.mag. i sprog på Roskilde Universitet (RUC). Efter en start som kommunikationsrådgiver i et energiselskab tog jeg springet til Forsvaret. Her fik jeg en masse erfaring og ansvar i en “ung” alder. Jeg fik bl.a. mulighed for at stå i spidsen for kommunikationsstrategier, medarbejderundersøgelser, omdømmemålinger, design- og hjemmesideprojekter og var intern rådgiver på HR-forandringsprojekter.

I 2014 sagde jeg ja til at være teamleder for kommunikation i Søfartsstyrelsen og senere til et job som chefkonsulent i Københavns Kommune. Mine 20 års erfaring som rådgiver og sparringspartner for direktion, chefer og medarbejdere bruger jeg i dag, når jeg rådgiver og sparrer med mine kunder.

Jeg supplerer løbende min viden med kurser inden for trivselsmålinger, trivselsarbejde og produktivitet og har uddannet mig som coach hos Attractor (nu Mannaz). Den internationale certificering som systemisk coach er akkrediteret af European Mentoring and Coach Council (EMCC) på senior practice level.

Når jeg ikke arbejder i min virksomhed, er jeg engageret i bestyrelsesarbejde i et lokalt netværk for virksomheder og frivillig mentor for nyuddannede kandidater. Jeg bor tæt på Vallensbæk Havn med min familie, er passioneret te-nørd og elsker en tur ned til stranden med vores hund Alfred.

SKAB EN produktiv og Bæredygtig ARBEJDSDAG

Jeg har set andre gå ned med stress og sagde selv stop, inden jeg nåede dertil. På vejen fandt jeg ud af, at jeg gennem årene har opbygget viden og afprøvet metoder til at skabe bedre trivsel og produktivitet i hverdagen.

Det handler om at kende sig selv og om at få overskuelige metoder til at tage styringen over tid, opgaver, e-mails, møder samt forbedre fokus og koncentration.

Jeg hjælper i dag virksomheder med trivselsmålinger og nede-på-jorden-træning i trivsel og produktivitet. Jeg holder foredrag, kurser, interne trivselsforløb for virksomheder og tilbyder ledercoaching og rådgivning til ledere og virksomhedsejere, der ønsker viden og overskuelige metoder til at give sig selv eller deres medarbejderne bedre betingelser for at trives.

Tag det første skridt mod forandring og kontakt mig på mobil 30374003 eller send en mail til jb@janebuntzen.dk for at høre mere.

FÅ DET GODE ARBEJDSLIV som sELVSTÆNDIG

Jeg tog et spring ud i et arbejdsliv som selvstændig efter 20 år med faste kommunikationsjob. I dag hjælper jeg andre selvstændige med at skabe det gode arbejdsliv.

Som selvstændig har du mange kasketter og er ofte alene om en stor opgave. Mange selvstændige kender til perioder med lange arbejdsdage og til at ’glemme’ sin egen trivsel, når kalenderen er fyldt op med kunder og driftsopgaver.

Måske kommer du endda på bagkant med udviklingsideer og din markedsføring, eller du hopper lidt fra idé til idé uden at få fulgt dem til dørs.

Jeg hjælper dig med at skabe gode rammer og arbejdsrutiner, der passer til dig, din rytme og din livssituation, så du får eksekveret på det vigtige, trives og har overskud til andre ting i dit liv.

SKAB et arbejdsliv, der passer tIL DIG

Det giver mig en stor arbejdsglæde at hjælpe andre med at finde ind til, hvad det er for et arbejdsliv, de vil trives bedst med. Vi mennesker har det med at blive hjemmeblinde på os selv. Det kan være svært selv at få øje på, hvad vi gerne vil, og hvad vi er gode til.

Når meningen og arbejdsglæden er væk, ved vi som regel godt, at vi vil noget andet, men ikke hvad det nye skal være. Jeg er den professionelle sparringspartner, du tager fat i, når du skal tage action og gøre noget.

Du kan booke mig til individuel karriererådgivning over Zoom eller Teams. Du kan også starte med en gratis uforpligtende snak, så du kan lære mig lidt bedre at kende, inden du tager en beslutning om et samarbejde.

Hvis du har spørgsmål eller på anden måde ønsker dialog, er du meget velkommen til at kontakte mig på mobil 30374003 eller send en mail til jb@janebuntzen.dk