Her kan du blive klogere på mine generelle vilkår og betingelser.
AFTALEGRUNDLAG
Betingelserne udgør sammen med Virksomhedens tilbud og ordrebekræftelser det samlede aftalegrundlag om virksomhedens salg og levering af serviceydelser til kunden. Ændringer og tillæg til aftalegrundlaget er kun gældende, hvis parterne har aftalt dem skriftligt.
SERVICEYDELSER
Virksomheden leverer foredrag, kurser, trivselsforløb, ledercoaching og rådgivning samt karriererådgivningsforløb. Serviceydelserne leveres med rette kvalitet og til tiden. Kunden skal give Virksomheden adgang til personale eller oplysninger i det omfang det er nødvendigt for at udføre serviceydelserne.
ORDRER PÅ SERVICEYDELSER
Kunden skal sende ordrer på serviceydelser til virksomheden skriftligt. En ordre fra en virksomhedskunde skal indeholde følgende oplysninger: Beskrivelse af ydelse, pris, lokation og leveringsdato.
ÆNDRING ELLER AFLYSNING
Ved ændring af ordrer: Kunden kan ikke ændre en afgivet ordre på serviceydelser uden Virksomhedens skriftlige accept.
Ved aflysning af ordrer: Hvis kunden ønsker helt at annullere en ordre, og det sker 14 dage før aftalt leveringsdato, skal kunden betale Virksomheden 50% af den aftalte pris. Ved annullering 8 dage gør afholdes den fulde betaling.
PRISER OG GEBYRER
Jane Buntzen henvender sig både til erhvervslivet og til private. Priser er opgivet i danske kroner og er ekskl. moms. Moms beregnes og den totale pris oplyses inden betaling. Vi tager forbehold for eventuelle fejl i angivne priser på hjemmesiden. Vi udarbejder altid et tilbud på den konkrete opgave, fx et foredrag, kursus eller trivselsforløb. Vores tilbud er gældende i 14 dage fra den dag, du modtager det, hvis vi ikke har aftalt andet.
Der er ingen betalingsgebyrer.
Du modtager en faktura efter købet på mail til den opgivne e-mailadresse.
Kørsel: Kørsel i egen bil eller offentlig transport i forbindelse med udførelsen af serviceydelser refunderes af kunden til de satser, der til enhver tid fastsættes af staten. Dette gælder kun for ydelser leveret uden for Storkøbenhavn.
BETALING OG LEVERING
Virksomheden leverer serviceydelser på den dato eller til den tid, der fremgår af virksomhedens ordrebekræftelse. Hvis virksomheden forventer en forsinkelse i leveringen af serviceydelser, informerer Virksomheden kunden om det og oplyser samtidig årsagen til forsinkelsen og ny forventet leveringstid.
Digitale produkter leveres efter køb via e-mail og kan desuden downloades fra kundeportal.
Betaling via faktura: Kunden skal betale alle fakturaer i danske kroner for serviceydelser senest 8 dage efter fakturadato, medmindre parterne har aftalt andet skriftligt.
Betaling via hjemmesiden: Kunden kan betale med kreditkort som Visa/Dankort, Visa og Mastercard. Kunden modtager straks efter købet en faktura på e-mail til den opgivne e-mailadresse. Vi gemmer aldrig dine kortnumre, udløbsdato eller kontrolcifre. Jane Buntzen benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol.
1:1-forløb betales ved aftalens indgåelse – medmindre andet er aftalt. Husk at oplyse, om der skal faktureres til dig privat eller til en virksomhed. 1:1-forløb kan betales i rater, hvis det er aftalt på forhånd. 1. rate betales inden forløbets opstart. Tilmelding er bindende – også ved ratebetaling.
Bankoplysninger:
Reg.nr. 5470
Kontonummer 0002440893 (Nykredit).
CVR-nr.: 40974776
RETTIGHEDER OG RETURRET
Der ydes 14 dages returret på ikke-digitale produkter. Bemærk: Ved køb af digitale produkter, hvor materialet leveres øjeblikkeligt, bortfalder de 14 dages fortrydelsesret.
Rettigheder til kurser (online eller live), foredrag og onlineprodukter, tekster og billeder tilhører Jane Buntzen. Alle materialer på janebuntzen.dk og materialer udleveret i forbindelse med foredrag, kurser og forløb er omfattet af loven om ophavsret. Materialet er kun til personligt brug, og du må hverken gratis eller mod betaling videregive materialet til andre.
Ved køb opnår du én licens pr. købt produkt. Alle onlineprodukter er personlige, og du må derfor ikke sælge, udlåne, give det købte væk eller på anden måde distribuere produktet uden forudgående skriftlig aftale med Jane Buntzen. Du må heller ikke bruge det helt eller delvist i undervisningsøjemed.
FOREDRAG OG KURSER, DER HOLDES FYSISK
Framelding: Ved 14 dage til afholdelse kræves 50% i gebyr. Ved framelding 8 dage før gives der ingen refusion. Dog er du, efter skriftlig aftale med Jane Buntzen, velkommen til at overdrage din plads til en anden.
REKLAMATION – FYSISKE PRODUKTER
Forbrugerkøb: Evt. fejl og mangler skal du oplyse Jane Buntzen om inden for en rimelig tid. Rimelig tid er 2 måneder. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvad fejlen eller manglen består af.
Handelskøb: Ved handelskøb skal du reklamere straks manglen opdages.
Hvis du er på ferie, syg, rejse eller tilsvarende og ikke reklamerer rettidigt, vil dit krav om mangler være fortabt.